Sklep z domkami i mebelkami: Domkowa4

Gdzie, co i jak- czyli dzielimy się adresami ciekawych stron o tematyce lalkowej.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
nmin
Posty: 441
Rejestracja: 24 lis 2012, 23:18
Lokalizacja: Watford (UK)
Kontakt:

Sklep z domkami i mebelkami: Domkowa4

Post autor: nmin »

Niedawno trafiłam na ten sklep... na Facebooku. Cały wieczór spędziłam wczoraj, oglądając ich domki i wyposażenie. Wszystko w skali 1:12, a ceny po prostu horrendalne (na pierwszy rzut oka, bo może całkiem normalne, nie znam się w sumie) i nie wiem, ile musiałabym mieć kasy, żeby kupić od nich wszystko, co mi się podoba, ale polecam dla samego pooglądania, bo naprawdę jest na czym oko zawiesić.

http://domkowa4.pl/

Dobrze, że nie kupuję akcesoriów 1:12, odkąd mam duże Dal :rotfl:
Dolls Around The Corner [Blog] [Facebook]

Awatar użytkownika
Ina
Posty: 102
Rejestracja: 23 lip 2013, 02:28
Kontakt:

Re: Sklep z domkami i mebelkami: Domkowa4

Post autor: Ina »

Też ostatnio znalazłam ich stronę szukając jakichś mebli do półki dla Monsterek, ale niestety nie ta skala a szkoda bo produkty mają naprawdę interesujące i jest spory wybór :)
http://mouse-must-die.blogspot.com/ -----> trochę kocio, ciut lalkowo :)

Awatar użytkownika
akrimeks
Posty: 111
Rejestracja: 19 gru 2012, 18:23
Kontakt:

Re: Sklep z domkami i mebelkami: Domkowa4

Post autor: akrimeks »

ja od nich kupiłam listewki do domku, drzwi i kabelki, bo reszta cen normalnie że szczena opada za, ale lubię podglądać co tam mają ciekawego i sama coś zrobić :)
Jestem tutaj :D i moje lalki też tam są :D

Awatar użytkownika
Sophyaa
Posty: 39
Rejestracja: 29 mar 2012, 17:50
Kontakt:

Re: Sklep z domkami i mebelkami: Domkowa4

Post autor: Sophyaa »