W Club 2014

Rozmowy o lalkach od Integrity Toys.
Awatar użytkownika
Justyna
Kontakt:

W Club 2014

Post autor: Justyna »

Moi drodzy można się zapisywać do W Clubu na 2014 rok. Mamy czas do 21 stycznia. W tym roku są trzy lalki na powitanie.

Obrazek

A- Base Membership: $50.00; Includes the opportunity to purchase two exclusive Fashion Royalty dolls, one exclusive Poppy Parker doll, one exclusive Victoire Roux doll and one exclusive JEM AND THE HOLOGRAMS™* doll, a $20 coupon and a variety of perks, privileges, special opportunities and offers.

B- Upgraded Membership with "Fashion Explorer" Vanessa Perrin® Fashion Royalty Deluxe Doll Upgrade: $180.00 plus shipping, handling and tax; Includes the "Fashion Explorer" Vanessa Perrin® Fashion Royalty doll plus the base membership perks. Please note that of the $180.00, $80 will be billed now and $100 plus shipping will be billed approximately in April 2014, with the doll scheduled approximately for a May 2014 delivery.

C- Upgraded Membership with "The Girl from I.N.T.E.G.R.I.T.Y." Poppy Parker™ doll: $170.00 plus shipping, handling and tax; Includes "The Girl from I.N.T.E.G.R.I.T.Y." Poppy Parker doll plus the base membership perks. Of the $170, $85 will be billed now and $85 plus shipping will be billed approximately in April 2014, with the doll scheduled approximately for a May 2014 delivery.

D- Upgraded Membership with Countess Danielle Du Voisin™ Jem and the Holograms™ doll: $170.00 plus shipping, handling and tax; Includes the Danielle Du Voisin™ Jem and the Holograms™ doll plus the base membership perks. Of the $170.00, $75 will be billed now and $95 plus shipping will be billed approximately in April 2014, with the doll scheduled approximately for a May 2014 delivery.

E- Upgraded Membership with Fashion Royalty doll and Poppy Parker doll: $300.00 plus shipping, handling and tax; Includes the "Fashion Explorer" Vanessa Perrin® Fashion Royalty doll and "The Girl from I.N.T.E.G.R.I.T.Y." Poppy Parker doll, plus the base membership perks. Of the $300, $100 will be billed now and $200 plus shipping will be billed approximately in April 2014, with the doll scheduled approximately for a May 2014 delivery.

F- Upgraded Membership with Fashion Royalty doll and Jem and the Holograms Upgrade doll: $300.00 plus shipping, handling and tax; Includes the "Fashion Explorer" Vanessa Perrin® Fashion Royalty doll and the Danielle Du Voisin™ Jem and the Holograms™ doll, plus the base membership perks. Of the $300.00, $110 will be billed now and $190 plus shipping will be billed approximately in April 2014, with the doll scheduled approximately for a May 2014 delivery.

G- Upgraded Membership with Poppy Parker doll and Jem and the Holograms Upgrade doll: $290.00 plus shipping, handling and tax; Includes the "The Girl from I.N.T.E.G.R.I.T.Y." Poppy Parker doll and the Danielle Du Voisin™ Jem and the Holograms™ doll, plus the base membership perks. Of the $290, $90 will be billed now and $200 plus shipping will be billed approximately in April 2014, with the doll scheduled approximately for a May 2014 delivery.

H- Upgraded Membership with Fashion Royalty doll, Poppy Parker doll and Jem and the Holograms Upgrade doll: $420.00 plus shipping, handling and tax; Includes the "Fashion Explorer" Vanessa Perrin® Fashion Royalty doll, "The Girl from I.N.T.E.G.R.I.T.Y." Poppy Parker doll and the Danielle Du Voisin™ Jem and the Holograms™ doll, plus the base membership perks. Of the $420, $120 will be billed now and $300 plus shipping will be billed approximately in April 2014, with the doll scheduled approximately for a May 2014 delivery.

Jak widać opcji do wyboru jest więcej niż w tamtym roku. Przyznam szczerze że bardzo mocno kusi mnie Poppy i Vanessa, jednak się mocno zastanawiam gdyż ceny na wejście są dość wysokie.\

Teraz mały spam zdjęciowy na zachętę :D

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
jewelsnake
Kontakt:

Re: W Club 2014

Post autor: jewelsnake »

Ja się akurat zapisuje, chyba zdecyduję się na wersję z Poppy i Vanessą.
"It's not that I can't find worth in anything
It's just that I can't find worth in enough"
Manic Street Preachers

Awatar użytkownika
Only NM
Kontakt:

Post autor: Only NM »

Myślę że IT wymysliło sobie datę przyjęcia do klubu w złym czasie, szczerze mówiąc tuż przed świętami nie stać mnie żeby kupić sobie lalkę która MI się podoba a kupowanie samego członkostwa za taka cenę jest dla mnie nieopłacalne gdyby to było 15$ ale 50$...Nie.
Życie, to nie jest sport dla widzów!
- Dzwonnik z Notre Dame

Jeśli chcesz mnie odwiedzić kliknij TUTAJ

Awatar użytkownika
Stary_Zgred
Kontakt:

Post autor: Stary_Zgred »

Mam wrażenie, że laleczki na 2014 rok prezentują bardzo nierówny poziom - o ile ciemnowłose są dopracowane w szczegółach, to blondynka pod względem twarzy jak i ubranka bardzo od nich odstaje (na niekorzyść). Nie powiem, że firma sfuszerowała sprawę, bo w porównaniu z przeciętną Barbie ta lalka to i tak jest bogini, ale znając wcześniejsze wytwory IT śmiem pokusić się o stwierdzenie, że blondyna to stwór mało zapamiętywalny.
Obrazek

Awatar użytkownika
Justyna
Kontakt:

Post autor: Justyna »

Wiesz, są gusta i guściki, nie powiedziałabym że blondyna odstaje lecz jest po prostu zupełnie inna... Mi osobiście też bardziej podobają się brunetki dlatego zdecydowałam sie na wariant właśnie z nimi :D

Awatar użytkownika
Stary_Zgred
Kontakt:

Post autor: Stary_Zgred »

Negatywny odbiór tej lalki wynika stąd, że przypomina mi z twarzy i z ubrania Paris Hilton, a w przypadku tej celebrytki moje wrażenia pikują w dół niczym spadający kamień. Muszę jednak przyznać, że z tych trzech blondynka ma prawdopodobnie najbardziej uniwersalną twarz - tak więc świetnie nadaje się na OOAKi.
Obrazek

Awatar użytkownika
privace
Kontakt:

Post autor: privace »

Skala 1/6, wzrost mniej więcej "barbiowy" (mają dłuższe nogi, więc są prawie o głowę wyższe).

Awatar użytkownika
jewelsnake
Kontakt:

Post autor: jewelsnake »

Stary_Zgred pisze:Mam wrażenie, że laleczki na 2014 rok prezentują bardzo nierówny poziom - o ile ciemnowłose są dopracowane w szczegółach, to blondynka pod względem twarzy jak i ubranka bardzo od nich odstaje (na niekorzyść). Nie powiem, że firma sfuszerowała sprawę, bo w porównaniu z przeciętną Barbie ta lalka to i tak jest bogini, ale znając wcześniejsze wytwory IT śmiem pokusić się o stwierdzenie, że blondyna to stwór mało zapamiętywalny.
Mam takie samo wrażenie, dlatego wybrałam dwie ciemnowłose. Jak dla mnie ta blondyna ma z grubsza poziom trochę drożej playlinowej Barbie, nawet nie porównałabym jej do kolekcjonerskich.
Też sądzę, że jest niesamowicie podobna do Paris, ale według mnie to akurat zaleta, przynajmniej ma charakterystyczną twarz, skoro cała reszta wieje landrynkową nudą.
"It's not that I can't find worth in anything
It's just that I can't find worth in enough"
Manic Street Preachers

Awatar użytkownika
Only NM
Kontakt:

Post autor: Only NM »

Mi się podoba Poppy, po raz pierwszy. Podoba mi się to że IT dorzuciło jej również normalne dłonie, podoba mi się również panna z pierwszego zdjęcia i TE buty, ach! Gdyby IT przyjmowało do klubu chociaż w marcu to bym zaszalała. A jeśli chodzi o blondynkę to jestem do niej negatywnie nastawiona, nie podoba mi się. Praktycznie każda blond lalka mi się nie podoba - nawet bjd która ma blond wig (choć są wyjątki).
Życie, to nie jest sport dla widzów!
- Dzwonnik z Notre Dame

Jeśli chcesz mnie odwiedzić kliknij TUTAJ

Awatar użytkownika
Annorelka
Kontakt:

Post autor: Annorelka »

Blondynka jest wzorowana na postaci z kreskówki, która po prostu ma taki, a nie inny design:
http://jem.wikia.com/wiki/Danielle_Du_Voisin

Awatar użytkownika
Pat
Kontakt:

Post autor: Pat »

Pewnie dlatego ma napis "JEM" na pół stojaka ... :P ;)
Dolls... Dolls everywhere...

ODPOWIEDZ