Reroot, pytań kilka

Repaintujesz lalki? Zajmujesz się rerootem? Koniecznie nam pokaż!
Awatar użytkownika
MajorMistakes
Posty: 1399
Rejestracja: 26 lis 2012, 05:48
Kontakt:

Reroot, pytań kilka

Post autor: MajorMistakes »

Jestem i pozostanę rerootowym beztalenciem- no, nie wychodzi mi to. Ale mam pytanie do zdolniejszych koleżanek/kolegów:
czy lalce można wszczepiać włosy z innej, czy powinny być to włosy kupowane na pasma (ewentualnie wycinane z peruk)?
I co zrobić z lalką, która ma głowę zalepioną od środka koszmarnym żółtym klejem? Wydłubałam ile mogłam, lalka płukała się w wodzie z ludwikiem, dalej się klei. Bardzo zależy mi na obdarzeniu mojej łysej Sharpay nową fryzurą, ale jak już wspominałam- jestem zielona w tym temacie.
Wreszcie pytanie ostatniE: ile kosztuje reroot u artystów forumowych?
Wisdom comes from experience. Experience is often a result of lack of wisdom.

http://offwithmyheadhead.blogspot.com/

Awatar użytkownika
verrin
Posty: 220
Rejestracja: 31 lip 2012, 16:18
Kontakt:

Re: Reroot, pytań kilka

Post autor: verrin »

Klej najłatwiej usunąć wrzątkiem :) Trzeba płukać nim głowę (oczywiście od środka) do skutku, większe kawałki wyjmować pęsetką. Włosy od innych lalek się nadadzą, najlepiej chyba do metody supełkowej, bo przy innych metodach gdzie składa się pasma na pół lepiej mieć dłuższe włosiska. Te od peruk ludzkich nie polecam bo są zbyt sztywne. Najlepiej kupić specjalne do rerootu np.na My little customs lub Dollyhair .

Awatar użytkownika
Magalita
Posty: 818
Rejestracja: 19 lut 2012, 22:44
Kontakt:

Re: Reroot, pytań kilka

Post autor: Magalita »

Można przeszyć od innej lalki i dobrze wybrać taką z dłuższymi włosami no i oczywiście zostają wtedy supełki. Klej usunąć gorącą wodą jak napisano wyżej. włosów od chińczyka - czyli z peruk ludzkich nie polecam, grube, sztywne i mała szansa na ułożenie się ich w normalną fryzurę...
Zapraszam - blog pod nowym adresem! ----> http://summerdollstories.blogspot.com/
Obrazek

Awatar użytkownika